Головна » 2016 » Січень » 31 » Класифікація професій
19:39
Класифікація професій

Тип професії

Види діяльності

Предмет праці

Основні вимоги,

що ставляться

професією до

особи

Приклади професій

Людина-людина

Виховання, навчання,

управління,   медичне, побутове,       правове, інформаційне обслуговування

Людина,        групи людей,     колектив, бригада робітників, військові

підрозділи,     клас, група  в  дитячому садку, екіпаж

Здатність установлювати взаємовідносини       з людьми,  допомога  в оволодінні   основами наук,        акуратність, пунктуальність, доброта,      готовність завжди    прийти    на допомогу           іншій людині,    привітність, доброзичливість, самокритика, самовладання, спостережливість, емоційна      стійкість, розподілення     уваги, логічність    мислення, високі          показники пам'яті

Учитель, вихователь, перекладач, бібліотекар, лікар,

медсестра, працівники міліції, суду, прокуратури,

юрист,     офіціант, стюардеса, продавець, адміністратор,

культпрацівник, екскурсовод, тренер, кореспондент     та

інші

 

 

 

Людина-техніка

Створення,     монтаж, складання, експлуатація, управління, ремонт

Машини, механізми,, агрегати,    технічні системи, транспортні засоби,       технічні об'єкти

Значні     вимоги     до сприймання,   високий інтелект, координація рухів,            точність, технічне      мислення, стійкість        нервової системи,      витримка; стійкість

розподілення           та переключення   уваги, високі          показники оперативної,   наочно-дійової            пам'яті, цілеспрямованість, самоконтроль, врівноваженість

Електрослюсар, інженер-електрик, монтажник          та

Регулювальник радіоелектронної апаратури           та

приладів, радіоінженер-схемотехнік,

токар,        слюсар, фрезувальник, шахтар,   металург,

водій транспортних засобів,          ткач, прядильниця,

електрозварник, складальник взуття, будівельник,

машиніст карну та інші

Людина-природа

Вивчення,

дослідження,

добування,

вирощування, догляд,

профілактика

захворювань

Об'єкти   живої  та неживої    природи, земля,   атмосфера, корисні   копалини, рослини,   тварини, біологічні процеси

Здатність встановлювати причинно-

наслідковий    зв'язок, аналітичне  мислення, здатність передбачати та    оцінювати    дуже мінливі          природні фактори,          знання природної     системи, багате           уявлення, оперативне мислення, спостережливість,

наполегливість, відповідальність, стійкість,

розподілення       та довільне переключення   уваги. наочно-образна       та наочно-дійова пам'ять

Гідромеліоратор, геолог,     агроном, ґрунтознавець, селекціонер, садівник, рибалка, зоотехнік, ветеринарний лікар,       фізіолог, біохімік,     лісник, тракторист -мащиніст, майстер машинного доїння, тістовод ,формувальник ковбасних виробів, технік-топограф, інженер-океанолог

Людина-

знакова система

Обчислювання,

підрахунок,

виконання    креслень,

схем,           переклади

текстів 3 однієї мови

на                       іншу,

упорядкування,

збирання,    аналіз   та

зберігання інформації,

ведення записів

Тексти,        цифри,

формули,       мови,

коди,           умовні

позначення,

поняття,      звукові

сигнали,

креслення,    карти,

схеми

Високі     вимоги     до точності        зорового

сприймання  та  його об'єму,   концентрація

уваги,     довготривала пам'ять,          логічне

мислення,         зорові уявлення,         вміння

аналізувати              та узагальнювати інформацію, емоційна стійкість,      терпіння, самовладання, точність              рухів, відповідальність, організованість

Оператор,   радист, телеграфіст, бухгалтер, економіст, конструктор, геодезист, кресляр, машиністка,

бібліограф, лінгвіст, перекладач, історик,  метролог, математику, топограф, картограф, філософ та інші

Людина-

художній образ

Художнє

відображення

дійсності,

проектування,

моделювання,

відтворення,

створення        образів,

виготовлення

художніх        виробів,

копіювання

 

Художній     образ,

предмети

прикладного

мистецтва,

технічна   естетика,

літературні   твори,

твори прикладного

мистецтва,

скульптура, музика

Гарний         художній смак,            розвинуте

просторове мислення, концентрація            та стійкість             уваги, спостережливість, творче          уявлення, образне        мислення,

емоційність,    наочно-образна           пам'ять, здатність                  до перевтілення, яскравість   здорового сприйняття,    точність

сприймання    кольору та відтінків

Маляр,   художник, реставратор, архітектор, дизайнер,

скульптор, мистецтвознавець, художник  з моделювання

одягу, вишивальниця, паркетник, огранувальник алмазів в діаманти, ювелір,   фотограф, письменник, актор, журналіст,

журналіст, перукар, хореограф, балетмейстер, кулінар, кінооператор      та інші.

Категорія: Профорієнтація | Переглядів: 149 | Додав: mysschool | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]